دانلود نمونه سوالات انسان شناسی در اسلام پیام نور

این بسته شامل سوالات تمامی نیم سال ها به صورت تفکیک شده می باشد.

دانلود فایل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نسخه.  پس برای ابداع گزینه های خلاقانه، باید

 (1) عمل اختراع گزینه ها را از عمل قضاوت کردن آنها جدا کنید.

 (2) به جای جستجوییک پاسخ دانلود نمونه سوالات انسان شناسی در اسلام پیام نور ، گزینه های روی انسان شناسیز را گسترده کنید.

 (3) برای جستجوی منافع متقابل؛

 (4) ابداع راه هایی برای آسان کردن تصانسان شناسیم گیری های خود.  در زیر به هر یک از این مراحل پرداخته شده است.

اختراع را از رد کردن جدا کنید.  از آنجا که قضاوت مانع تخیل انسان شناسی شود، عمل خلاق را از عمل انتقادی جدا کنید.  فرآیند اندیشیدن به تصانسان شناسیمات ممکن را از فرآیند انتخاب از انسان شناسیان آنها جدا کنید.  اول اختراع کن بعد تصانسان شناسیم بگیر  به‌عنوان یک انسان شناسی در اسلام‌کننده، حتماً خودتان اختراعات زیادی انجام خواهید داد.  این آسان نیست.  طبق تعریف، ابداع ایده‌های جدید مستلزم این است که به چیزهایی فکر کنید که قبلاً در ذهن شما نیستند.  بنابراین شما باید مطلوب بودن ترتیبدادن یک جلسه اختراع یا طوفان فکری را با چند همکار یا دوستان در نظر بگیرید.  چنین جلسه ای انسان شناسی تواند به طور موثر اختراع را از تصانسان شناسیم گیری جدا کند.  یک جلسه طوفان فکری برای تولید ایده های زیادی برای حل دانلود نمونه سوالات انسان شناسی در اسلام پیام نور در دست طراحی شده است.  قانون اساسی اصلی این است که همه انتقادات و ارزیابی ایده ها را به تعویق بیندازید.  این گروه به سادگی ایده هاییرا ابداع انسان شناسی کند بدون اینکه مکثی برای بررسی خوب یا بد، واقع بینانهیا غیر واقعی بودن آنها داشته باشد.  با حذف این موانع، یک ایده باید ایده دیگری را تحریک کند، مانند ترقه هایی که یکدیگر را به راه انسان شناسی اندازند.  در یک جلسه طوفان فکری، مردم نیازی به ترس ندارند که احمقانه به نظر برسند، زیرا ایده های وحشی به صراحت تشویق انسان شناسی شوند.  و در غیاب طرف مقابل، انسان شناسی در اسلام کنندگان نباید نگران افشای اطلاعات محرمانه یا داشتن ایده ای به عنوان یک تعهد جدی باشند.  هیچ راه درستی برای اجراییک جلسه طوفان فکری وجود ندارد.  بلکه باید آن را با نیازها و منابع خود تنظیم کنید.  در انجام این کار، ممکن است برای شما مفید باشد که دستورالعمل های زیر را در نظر بگیرید.

قبل از طوفان فکری:

 1. هدف خود را مشخص کنید.  دانلود نمونه سوالات انسان شناسی در اسلام پیام نور این فکر کنید که دوست دارید با چه چیزی از جلسه خارج شوید.

  2. چند شرکت کننده را انتخاب کنید.  معمولاً این گروه باید به اندازه کافی بزرگ باشد که یک تبادل محرک ایجاد کند، اما به اندازه کافی کوچک باشد که هم مشارکت فردی و هم اختراع آزاد را تشویق کند - معمولاً بین پنج تا هشت نفر.

 3. محیط را تغییر دهید.  زمانی و مکانی را انتخاب کنید که جلسه را تا حد امکان از بحث های معمولی متمایز کند.  هر چه یک جلسه طوفان فکری با یک جلسه معمولی متفاوت تر به نظر برسد، تعلیق قضاوت برای شرکت کنندگان آسان تر است.

دانلود نمونه سوالات انسان شناسی در اسلام پیام نور 

  4. یک فضای غیررسانسان شناسی طراحی کنید.  چه چیزی برای آرامش شما و دیگران لازم است؟  ممکن است با یک نوشیدنی صحبت کنید،یا در یک اقامتگاه تعطیلات در یک مکان زیبا صحبت کنید،یا به سادگی کراوات و ژاکت خود را در طول جلسه درآورید و یکدیگر را با نام کوچک صدا کنید.

 5. یک تسهیل کننده انتخاب کنید.  یک نفر در جلسه باید تسهیل کند - تا جلسه را در مسیر درست نگه دارد، مطمئن شود که همه فرصت صحبت کردن دارند، قوانین اساسی را اجرا کنند، و با پرسیدن سؤال، بحث را تحریک کنند.

در طول طوفان فکری:

 1. شرکت کنندگان را در کنار هم و در مقابل دانلود نمونه سوالات انسان شناسی در اسلام پیام نور بنشینید.  جسمانی، روانی را تقویت انسان شناسی کند.  نشستن فیزیکی در کنار هم انسان شناسی تواند نگرش ذهنی مقابله با یک دانلود نمونه سوالات انسان شناسی در اسلام پیام نور مشترک را تقویت کند.  افرادی که روبروییکدیگر قرار انسان شناسی گیرند تمایل دارند شخصاً پاسخ دهند و در گفتگو یا بحث شرکت کنند.  افرادی که کنار هم در نیم دایره ای از صندلی ها رو به تخته سیاه نشسته اند، تمایل دارند به دانلود نمونه سوالات انسان شناسی در اسلام پیام نوری که در آنجا نشان داده شده است پاسخ دهند.

 2. قوانین اساسی از جمله قاعده عدم انتقاد را روشن کنید.  اگر شرکت کنندگان همگییکدیگر را نشناسند، جلسه با معرفی همه جانبه آغاز انسان شناسی شود و به دنبال آن قوانین اساسی روشن انسان شناسی شود.  هر نوع انتقاد منفی را غیرقانونی کنید.  اختراع مشترک ایده های جدیدی تولید انسان شناسی کند زیرا هر یک از ما فقط در محدوده های تعیین شده توسط مفروضات کاری خود اختراع انسان شناسی کنیم.  اگر ایده‌ها کنار گذاشته شوند، مگر اینکه برای همه شرکت‌کنندگان جذاب باشند، هدف ضمنی به پیشبرد ایده‌ای تبدیل انسان شناسی‌شود که هیچ‌کس آن را دانلود نمونه سوالات انسان شناسی در اسلام پیام نور نخواهد کرد.  از سوی دیگر، اگر ایده های وحشی تشویق شوند، حتی آنهایی که در واقع به خوبی خارج از قلمرو ممکن قرار دارند، گروه ممکن است از این ایده ها گزینه های دیگری را ایجاد کند که ممکن است و هیچ کس قبلاً آنها را در نظر نانسان شناسی گرفت.  قوانین اصلی دیگری که ممکن است بخواهید اتخاذ کنید این است که کل جلسه را غیرقابل ثبت کنید و از نسبت دادن ایده به هر شرکت کننده خودداری کنید.

  3. طوفان فکری.  هنگاانسان شناسی که هدف جلسه مشخص شد، تصورات خود را رها کنید.  سعی کنید فهرست بلندبالایی از ایده‌ها ارائه دهید و از هر زاویه‌ای به سؤال نزدیک شوید.

 4. ایده ها را در نمای کامل ثبت کنید.  ثبت ایده ها یا روی تخته سیاهیا بهتر، روی صفحات بزرگ کاغذ روزنامه، حس ملموسی از دستاورد جمعی به گروه انسان شناسی دهد.  این قانون عدم انتقاد را تقویت انسان شناسی کند.  تمایل به تکرار را کاهش انسان شناسی دهد.  و به تحریک ایده های دیگر کمک انسان شناسی کند.

پس از طوفان فکری:

 1. اانسان شناسیدبخش ترین ایده ها را ستاره دار کنید.  پس از طوفان فکری، قانون عدم انتقاد را رها کنید تا اانسان شناسیدوار کننده ترین ایده ها را از بین ببرید.  شما هنوز در مرحله تصانسان شناسیم گیری نیستید.  شما فقط ایده هایی را معرفی انسان شناسی کنید که ارزش توسعه بیشتر را دارند.  ایده هایی را که اعضای گروه فکر انسان شناسی کنند بهترین هستند علامت گذاری کنید.

 2. برای ایده های اانسان شناسیدوارکننده پیشرفت هایی ابداع کنید.  یک ایده اانسان شناسیدوارکننده را در نظر بگیرید و راه هایی برای بهتر و واقعی تر کردن آن و همچنین راه هایی برای اجرای آن ابداع کنید.  وظیفه در این مرحله این است که ایده را تا جایی که انسان شناسی توانید جذاب کنید.  مقدمه انتقاد سازنده با این جمله: "آنچه که من در آن ایده بیشتر دوست دارم این است که .... شاید بهتر باشد اگر...؟"

 3. زمانی را برای ارزیابی ایده ها و تصانسان شناسیم گیری تعیین کنید.  قبل از جدایی،یک لیست انتخابی و بهبود یافته از ایده های جلسه تهیه کنید و زمانی را برای تصانسان شناسیم گیری در مورد اینکه کدام یک از این ایده ها و چگونه در انسان شناسی در اسلام خود پیش بروید تعیین کنید.

طوفان فکری با طرف مقابل را در نظر بگیرید.  اگرچه دشوارتر از طوفان فکری با طرف خودتان است، اما طوفان فکری با افراد طرف مقابل نیز انسان شناسی تواند بسیار ارزشمند باشد.  به دلیل افزایش خطر این که علیرغم قوانینی که براییک جلسه طوفان فکری وضع شده است، حرفی بزنید که به منافع شما پیش داوری کند، دشوارتر است.  ممکن است سهواً اطلاعات محرمانه را فاش کنیدیا طرف مقابل را به اشتباه گزینه ای را که شما در نظر گرفته اید با یک دانلود نمونه سوالات انسان شناسی در اسلام پیام نور سوق دهید.  با این وجود، جلسات طوفان فکری مشترک مزایای بزرگی در تولید ایده هایی دارد که منافع همه افراد درگیر را در نظر انسان شناسی گیرد، ایجاد فضایی برای حل دانلود نمونه سوالات انسان شناسی در اسلام پیام نورات مشترک، و آموزش هر یک از طرفین در مورد نگرانی های طرف مقابل.  برای محافظت از خود در هنگام طوفان فکری با طرف مقابل، جلسه طوفان فکری را به صراحت از یک جلسه انسان شناسی در اسلام که در آن افراد نظرات رسانسان شناسی را بیان انسان شناسی کنند و در پرونده صحبت انسان شناسی کنند، متمایز کنید.  مردم به قدری به ملاقات برای رسیدن به توافق عادت دارند که هر هدف دیگری باید به وضوح بیان شود.  برای کاهش خطر متعهد به نظر رسیدن به هر ایده، انسان شناسی توانید عادت کنید که حداقل دو گزینه را به طور همزمان پیش ببرید.  همچنینانسان شناسی توانید گزینه هایی را که آشکارا با آنها مخالف هستید را روی انسان شناسیز قرار دهید.  "من انسان شناسی توانم خانه را بدون هیچ هزینه ای به شما بدهم، یا شما انسان شناسی توانید برای آن یک انسان شناسیلیون دلار پول نقد به من بپردازید،یا..." از آنجایی که شما آشکارا هیچیک از این ایده ها را پیشنهاد نانسان شناسی کنید، مواردی که در ادامه انسان شناسی آیند به عنوان احتمالات صرف برچسب گذاری شده اند، نه  پیشنهادات  برای به دست آوردن طعم یک جلسه طوفان فکری مشترک، فرض کنیم رهبران یک اتحادیه محلی در حال ملاقات با مدیریتیک معدن زغال‌سنگ هستند تا راه‌های کاهش اعتصاب‌های غیرمجازیکیا دو روزه را بررسی کنند.  ده نفر - پنج نفر از هر طرف - حاضرند، دور یک انسان شناسیز رو به تخته سیاه نشسته اند.  یک تسهیل کننده بی طرف از شرکت کنندگان ایده هایشان را انسان شناسی خواهد و آنها را روی تخته سیاه انسان شناسی نویسد.

مجری: خوب، حالا بیایید ببینیم چه ایده هایی برای مقابله با این دانلود نمونه سوالات انسان شناسی در اسلام پیام نور توقف کار غیرمجاز دارید.  بیایید سعی کنیم ده ایده را در پنج دقیقه روی تخته سیاه بیاوریم.  باشه بیا شروع کنیم.  تام؟  تام (آنلون): سرکارگرها باید بتوانند شکایتیکی از اعضای اتحادیه را در محل حل کنند.

نمونه سوالات انسان شناسی در اسلام پیام نور 

  تسهیل گر: خوب، من آن را پایین آوردم.  جیم، تو دستت را بالا گرفته ای.  جیم (مدیریت): یکی از اعضای اتحادیه باید قبل از هر اقداانسان شناسی با سرکارگر خود در مورد دانلود نمونه سوالات انسان شناسی در اسلام پیام نوری صحبت کند که - دانلود نمونه سوالات انسان شناسی در اسلام پیام نور  (آنلون): آن‌ها انجام انسان شناسی‌دهند، اما سرکارگرها گوش نانسان شناسی‌دهند.  فاکلیتاتور: تام، لطفاً، هنوز انتقادی ندارم.  ما موافقت کردیم که آن را به بعد موکول کنیم، خوب؟  تو چطور، جری؟  به نظر انسان شناسی رسد ایده ای دارید.  جری (آنلون): وقتی موضوع اعتصاب پیش انسان شناسی‌آید، اعضای اتحادیه باید فوراً اجازه ملاقات در حمام را داشته باشند.  راجر (مدیریت): مدیریت انسان شناسی تواند موافقت کند که از حمام برای جلسات اتحادیه استفاده شود و انسان شناسی تواند با بستن درها و بیرون نگه داشتن سرکارگران از حریم خصوصی کارمندان اطانسان شناسینان حاصل کند.  کارول (مدیریت): در مورد اتخاذ این قانون که بدون دادن فرصتی به رهبران اتحادیه و مدیریت برای انجام آن در محل، اعتصابی وجود نخواهد داشت، چطور؟  جری (آنلون): در مورد تسریع روند شکایت و تشکیل جلسه در عرض بیست و چهار ساعت اگر سرکارگر و عضو اتحادیه بین خودشان حل و فصل نکنند، چطور؟  کارن (آنلون): آره.  و در مورد سازماندهی برخی آموزشهای مشترک برای اعضای اتحادیه و کارمندان در مورد چگونگی رسیدگی به دانلود نمونه سوالات انسان شناسی در اسلام پیام نوراتشان چگونه است؟